My Motto

Be compassionate to the needy, Neither squander wealth nor hoard it. Never lose your sense of shame, if questions are asked of you, answer them frankly but do not ask too many yourself. Be manly and of good cheer. Never kill a foe who is begging for mercy and be ever loyal in love

Own your own way

Do Not Go Where The Path May Lead, Go Instead Where There Is No Path And LEAVE a TRAIL ....
By R. Waldo Emerson

Tuesday, October 5, 2010

20 MINUTES

20 dakika/ Minutes on behalf of Kahraman Koştaş who is BOZKIR BİLGESİ

You can walk 2 kms, have your lunch, sleep for a while that makes you refreshed from head to food in twenty minutes, besides what can you do if wanna spend this tine in front of television? You can see 2 out of 3 of Kurtlar vadisi serial or half of the adverts which is being broadcasted...
I have just watched this serial when ı was so young, people who watch this serial please do not be angry to me, ı use as an example because it is widely watched and followed, it lasts in 1 hour and 40 min without advertisement. Why I do not watch the serials made in Turkey is so clear that they last about 2 hours, ı prefer american serials instead of them. if there are someone who says "these american serials do not reflect our culture" ı say that our serials do not reflect our culture as well. I devide them into three as such tribe, mafia, and fake artificial and ı do not think we have a mutual culture among them. we , at least, watch qualıty and orijinal works by watching foreign serials and for half cost. How ? You can watch "my name ıs earl" which lasts 20 min instead of "hakkını helal et" which lasts 80 min or you can save your time if you prefer 40 minuted gossip girl instead of 80 minuted "küçük sırlar"




yirmi dakikada 2km yürüyebilir, öğle yemeğinizi yiyebilir, azıcık uyuyabilirsiniz ki yorgunsanız canınıza can katacaktır bu yirmi dakika. bunun dışında bu süreyi tv başında geçirecekseniz neler yapabilirsiniz?
kurtlar vadisi dizisinin özetinin 2/3 ünü izleyebilirsiniz bu sürede, yada yayınlanan reklamların 1/2 sini...
kurtlar vadisini hiç izlemedim, izleyen arkadaşlar varsa bana kızmasınlar . çok izlenen bir dizi olduğu için örnek veriyorum. İzlemek isteyen arkadaşların ricası üzerine pek çok kez indirdim kurtlar vadisini. ve süresi bana çok ilginç gelir: reklamsız, 1 saat 40 dakika falan sürüyor...
türk yapımı dizileri izlemiyorum. sebebi aşikar 2 saate yakın sürüyorlar. bunun yerine amerikan dizelerini tercih ediyorum. aaaa ama onlar kültürümüzü yansıtmıyor bize ters diyen olursa, zaten bizim dizilerimiz de bizim kültürümüzü yansıtmıyor. aşiret, mafya ve çakma-çalıntı olmak üzere üçe ayırıyorum türk dizilerini. ve ne yazık ki bu üç maddeyle ortak bir kültürümün olabileceğini düşünmüyorum.
yabancı dizi izlemekle en azından orjinal ve kaliteli yapımlar izlemiş oluruz; hemde yarı fiyatına
şöyleki 80 dakikalık " hakkını helal et" yerine 20 dakikada "my name is earl" izleyebilirsiniz.
yada 40 dakikalık "gossip girl" ü 80 dakikalık "küçük sırlar" a tercih ederek vakitten kazanmış olursunuz...
20 dakika isimli yazımın amacı izlediğim ve beğendiğim 20 dakikalık dizileri sizle paylaşmaktı aslında ama konu dağıldı gitti neyse icraata geçelim ol zaman...
filmleri beğeni sırama göre sıraladım kendim açıklama yapmaktansa imdb ve divxplanetten tanıtım linkleri vermeyi uydun gördüm. bu linklerden isterseniz bilgi edine bilirsiniz:



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Mevlana


...
Üzülme, dert etme can.
Görebiliyorsan, dokunabiliyorsan, nefes alabiliyorsan,
yürüyebiliyorsan ne mutlu sana.
Elinde olmayanları söyleme bana.
Elinde olanlardan bahset can.
Üzülme.
Geceler hep kimsesiz mi geçecek?
Gidenler dönmeyecek mi?
Yitirdiğin her ne ise; bir bakarsın yağmurlu bir gecede veya bir bahar sabahında karşına çıkmış.
Bil ki, güzellikler de var bu hayatta.
Gel Git’lerin olmadığı bir hayat düşünebilir misin?
Hüzün olgunlaştırır,
Kaybetmek sabrı öğretir.

My Dear ISTANBUL

My Dear ISTANBUL