My Motto

Be compassionate to the needy, Neither squander wealth nor hoard it. Never lose your sense of shame, if questions are asked of you, answer them frankly but do not ask too many yourself. Be manly and of good cheer. Never kill a foe who is begging for mercy and be ever loyal in love

Own your own way

Do Not Go Where The Path May Lead, Go Instead Where There Is No Path And LEAVE a TRAIL ....
By R. Waldo Emerson

Tuesday, November 27, 2012

Dolunay Yüzlüm




Dolunay yüzlüm
Hayal gözlüm
Tatlı dillim
Kaderim
Sevgilim
Kaçamağım
Nişanlım
Eşim
Sırdaşım
Dert ortağım
Billur sözlüm
Dünüm
Günüm
Yarınım
Düşüm
Yağmurum
Güneşim 
Bulutum
Rüzgarım
Aşkım
Vatanım
Limanım 
Sığınağım
Ahu gözlüm
Sırma saçlım
Sevenim 
Sevilenim
Doğum
Batım
Ufkum
Kutbum
Yarim 
Helalim
Karım
Ocakta pişen aşım
Bacada tüten dumanım
Derdim
Kederim
Öfkem
Huzurum
Yurdum
Sevincim
Üzüntüm
Canım 
Cananım
Siyahım
Beyazım
Işığım
Cezam
Ödülüm
Durağım
Fırtınam
Başım
Taşım
Mezarım
Arım
Balım
çiçekim
Kanım
Suyum
Denizim
Sesim
Soluğum
Nefesim
Nefsim
Ciğerim
Dalım 
Gülüm
Hayatım
Herşeyim
Almila'm 
Yasemin'im
Dolunay yüzlüm

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Mevlana


...
Üzülme, dert etme can.
Görebiliyorsan, dokunabiliyorsan, nefes alabiliyorsan,
yürüyebiliyorsan ne mutlu sana.
Elinde olmayanları söyleme bana.
Elinde olanlardan bahset can.
Üzülme.
Geceler hep kimsesiz mi geçecek?
Gidenler dönmeyecek mi?
Yitirdiğin her ne ise; bir bakarsın yağmurlu bir gecede veya bir bahar sabahında karşına çıkmış.
Bil ki, güzellikler de var bu hayatta.
Gel Git’lerin olmadığı bir hayat düşünebilir misin?
Hüzün olgunlaştırır,
Kaybetmek sabrı öğretir.

My Dear ISTANBUL

My Dear ISTANBUL